Kerst- en nieuwjaarswensen


Druk bezig met de kerstkaarten schrijven? Of liever de beste wensen versturen in een berichtje via de digitale postbode?

Zelf ben ik elk jaar toch weer even aan het zoeken naar adressen; van mensen die verhuisd zijn, nieuwe vrienden, een dochter van vrienden die op zichzelf is gaan wonen (en hoe schrijf je ook alweer de achternaam van haar vriend?)  En dan moet ik van mezelf ook mijn adresboekje bijwerken, want anders wordt het volgend jaar een nog grotere speurtocht. 

En vanuit het werk denk ik: degenen die een kerst- of nieuwjaarsgroet via de email, whatsapp of op een andere digitale manier versturen; hebben zij nog ergens een overzicht met adressen? En kan de familie dat vinden als er ooit (maar dan meestal wel op korte termijn) een rouwcirculaire verstuurd moet worden? Of zal de rouwcirculaire ook steeds meer digitaal verstuurd worden? 🤔 

Vanaf deze plek wens ik u digitaal in deze blog hele gezellige feestdagen en een voorspoedig 2020

Reacties

Populaire posts van deze blog

Koudwatervrees

Internetloos